Infolinka eshopu +420 469 622 279

Reklamační řád

obchodní společnosti PROMAN s.r.o.
se sídlem Za Pivovarem 830, Chrudim
identifikační číslo: 62028774

společnost zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 7066,

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu
umístěného na internetové adrese http://eshop.proman.cz

 

  1. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem 89/2012 Sb. občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ke dni 1.1.2014.
  2. Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  3. Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:
    - poštou na adrese: PROMAN s.r.o., Za Pivovarem 830, 537 01 Chrudim
    - emailem na adresu: proman@proman.cz
  4. Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:
    - doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list),
    - reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
    - podrobný popis závady.
  5. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
    - opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
    - neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou,
    - poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),
    - poškození nadměrným zatěžováním,
    - poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
  6. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
  7. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.1.2014. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

PROMAN s.r.o.

 

Reklamační řád v PDF můžete stáhnout zde...